
İkinci El Araç Fiyatları Yazda Daha da Artabilir
İkinci El Araç Fiyatları Mayıs'ta Yüzde 2,5 Arttı! Yaz Aylarında...
Türkiye'nin yolcu sayısında ikinci büyük, Avrupa'nın ise 2025 yılının ilk dört ayına göre dokuzuncu en yoğun havalimanı olan İstanbul Sabiha Gökçen (ISG) Havalimanı, Kurban Bayramı tatili için yoğun bir hazırlık dönemi geçiriyor. 1 Haziran 2025 tarihinde 784 uçuşla tüm zamanların en yüksek günlük uçuş sayısına ulaşan havalimanı, son dönemde üst üste kırdığı rekorlarla artan yolcu kapasitesini gözler önüne seriyor. Bayram süresince ise yeni rekorların beklendiği belirtiliyor.
5-9 Haziran tarihleri arasında gerçekleşecek resmi Kurban Bayramı tatili için mevcut tarifede %7'lik bir artış öngörülüyor. Bu 5 günlük dönemde havalimanının yaklaşık 700 bin yolcuyu ağırlaması planlanıyor. Ancak, birçok kişinin bayram tatilini hafta sonlarıyla birleştirerek 2-13 Haziran 2025 tarihleri arasında 10 günlük bir tatile çıkmasıyla birlikte, mevcut tarifenin %8 üzerinde bir artışla, yaklaşık 1.6 milyon yolcunun Sabiha Gökçen Havalimanı'nı kullanması bekleniyor. Bu rakam, havalimanının kapasitesi ve alt yapısının ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gözler önüne seriyor.
ISG, güçlü altyapısı ve operasyonel kapasitesi sayesinde bayram yoğunluğunda da yolcuların seyahatlerini en konforlu ve sorunsuz şekilde gerçekleştirebilmeleri için kapsamlı önlemler almış durumda. Operasyon, güvenlik ve temizlik birimlerine ek personel takviyesi yapılmış, hızlı ve kolay geçiş sağlayan E-pasaport banko sayısı artırılarak giden katında 15, gelen katında 19 olmak üzere toplamda 34'e çıkarılmış. Yolcuların havalimanına hızlı girişlerini sağlamak amacıyla terminal genelindeki 110 X-Ray noktasında düzenlemeler yapılmış. Yolcu memnuniyetini artırmak adına ücretsiz ve sınırsız Wi-Fi erişimi sağlanmış, ücretsiz içme suyu temini için su sebilleri yerleştirilmiş ve terminal içerisindeki soğutma sistemi kapasitesi artırılmıştır.
Teknolojik yenilikleri de ihmal etmeyen havalimanı, müşteri hizmetleri konularında anlık yanıt ve çözümler sunan yenilikçi yapay zeka destekli dijital asistanı SAVVy'yi de hizmete sunmuş durumda. SAVVy, yolcuların karşılaşabileceği sorunlara hızlı ve etkili çözümler üreterek, seyahat deneyimlerini daha da olumlu hale getirmeyi amaçlıyor. Tüm bu önlemlerle Sabiha Gökçen Havalimanı, Kurban Bayramı yoğunluğunu başarıyla yönetmeyi ve yolcularına sorunsuz bir seyahat deneyimi sunmayı hedefliyor.