Çilek'ten Mutlu Çocuk Odaları Reklamı

Çocuk mobilyalarında öncü marka Çilek, yeni reklam filmi “Toplu Değil Mutlu Odalar” ile çocukların gelişiminde düzenin değil, özgür ve güvenli oyun alanlarının önemini vurguluyor. Marka, ebeveynlere "Bırakın odalar toplu değil, mutlu olsun!" çağrısıyla, çocukların hayal güçlerini ve yaratıcılıklarını besleyen bir ortamın önemini hatırlatıyor.

BURSA (İGFA) - 1996 yılında Türkiye'de kurulan ve bugün 5 kıtada 50'den fazla ülkede 500'ün üzerinde satış noktasına sahip Çilek, 5 milyondan fazla çocuğun hayatına dokunmuş, yerli üretimle küresel bir marka haline gelmiştir. Yalnızca mobilyayı satmak yerine, bir yaşam tarzını, bir felsefeyi temsil eden marka, bu yeni reklam filmiyle de bunu net bir şekilde ortaya koyuyor.

Reklam filminde, çocukların oyun oynarkenki doğal hallerine odaklanılıyor. Düzenli ve steril bir odadan çok, çocukların keşfetme, öğrenme ve kendilerini ifade etme özgürlüğüne sahip oldukları, güvenli ve uyarıcı bir ortamın önemi vurgulanıyor. Bu da Çilek'in mobilyalarının tasarım felsefesini yansıtıyor; dayanıklı, yumuşak kenarlı, leke tutmaz ve çizilmez yüzeyleriyle güvenli bir oyun alanı sunuyorlar.

Community Istanbul ajansı ve Tolan Prodüksiyon iş birliğiyle, Muammer Koçak'ın yönetmenliğinde ve Emre Yunusoğlu'nun fotoğraflarıyla hayata geçirilen reklam filmi, samimi ve güçlü anlatımıyla Çilek'in vizyonunu başarıyla yansıtıyor. Filmdeki doğal ve sıcak atmosfer, ebeveynlerin çocuklarıyla olan bağlarını güçlendirirken, aynı zamanda Çilek'in ürünlerinin kalitesini ve güvenilirliğini de vurguluyor.

MUTLULUĞUN ANAHTARI: PAYLAŞILAN ANLAR

Çilek, reklam filmiyle yalnızca mobilyanın işlevselliğinden bahsetmiyor; mutluluğun, birlikte geçirilen zamanlarda, paylaşılan anılarda ve oyunlarda saklı olduğunu vurguluyor. Çocukların hayal güçlerini ve yaratıcılıklarını besleyen, onlara güvenli ve eğlenceli bir ortam sunan tasarımlarıyla, Çilek, çocuk odalarının yalnızca düzenli ve temiz olmaktan öte, çocukların gelişimine katkı sağlayan dinamik ve mutlu alanlar olması gerektiğini savunuyor.

"Çilek odasında oyun başlasın, sağlam ve güvenli tasarımlarıyla Çilek odasında, çocuklar öğrenerek, keşfederek oyuna doysun!" mesajıyla, marka hem ürünlerinin kalitesini, hem de çocukların gelişimine verdiği önemi bir kez daha vurguluyor. Bu yaklaşımla, Çilek, yalnızca bir mobilya markası olmanın ötesinde, çocukların sağlıklı ve mutlu bir şekilde büyümesine katkıda bulunan bir marka kimliği oluşturuyor.



KAYNAK: İGF HABER AJANSI

Follow Us